Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
2013 Ski and Snowboard gear is on sale now.

Get ready for Spring with new arrivals and wake gear. Shop today.
From our sponsors
Re: [心情] 一段關係的結束
Feb 24th 2014, 13:15, by totenkopf001

作者totenkopf001 (骷髏)

看板Boy-Girl

標題Re: [心情] 一段關係的結束

時間Mon Feb 24 13:15:13 2014

"她們當下看不到她們現在想要的期望而已。" 剛剛看到這一句 想問說 到底我以前遇到的是不如此 女生也是年紀小 相處時她就對我很"期望" 問題我是我 接下來就是因為我達不到她想要的 就拼命在吵架的圈圈中度過 吵到兩個分開 最後她有說 "她本來對我很期待的 可是她錯了" 想問,是不是真的年紀越小越會這樣 把對方理想化,結果想要去改變對方 結局如何就不多說.. -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 163.20.242.67

cka:剛出社會很容易這樣 當另一半達不到他期望的 02/24 13:32

cka:他就會直接換一個有符合他期望的 02/24 13:32

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹

    freiberghz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()